Hei taas!!!

HEEEEEIIIIIIIIII!!!!

Arvatkaa mitä tein? ARVATKAA MITÄ MINÄ TEIN!

KIRJOITIN!!!

Ja se tuntui aika järkyttävän ihanalta :) Joku vain inspiroi mua niin paljon, että aloin vaan kirjoittamaan, sanat vaan virtasi runoiksi ja nautin heti niin paljon että vaikea kestää!


Eli olen taas täällä, aika pitkän tauon jälkeen kirjoittamassa :) Tuntuu ihanalta kirjoittaa pitkästä aikaa alkuhöpinöitä 😅 Minä nyt ajattelin että voisin kirjoittaa taas vähän enemmän ja jatkaa taas blogin pitoa, koska en mä nyt sitä voi lopettaakaan. Mun elämässä on lähiaikoina tapahtunut myös niin paljon kaikkea erikoista ja uutta, että varmasti löytyy ainakin aiheita! 😂


No mutta tässä on nyt perinteiset kolme runoa ja samalla toivottavasti uuden aikakauden avaus. Nauttikaa <3

Ps. Säädän vielä kuvan kanssa, en jostain syystä saa sitä nyt laitettua...


/ /


Koska me herättiin niityltä

Kaukana valtateistä ja maailman huolista

Sun syliin olin nukahtanut

Vihreää lehtiverhoa katsellut


Koska sun käsi kyyneleet sai pois

Hellä kosketus sumun keskeltä

Eläväksi itseni jälleen tunsin

Kaukana valtateistä ja maailman huolista


/ /


Olinko oikeasti se, jonka silmät pyörivät päässäsi yötä päivää? Olinko se, jonka halusit aina lähellesi, hyvinä ja huonoina hetkinä? Olinko se ainoa, jolla oli merkitystä? Rakastitko minua todella?


Siis ihan oikeasti?


Koska kun vuosien jälkeen sinut taas näin, arpia kasvoilla ja silmät kuin pedolla, sen olemattoman perään vain katsoit.


/ /


Vaikka näin jo aikoja sitten

todellisuuden

en halunnut uskoa siihen

Sokeana kuljin polkua

jonka en tiennyt päättyvän lyhyeen


Mutta nyt oon herännyt

eilisen vain hämäränä muistan

ja siihen en palaa


En vaikka maailma hyväksyisi sen

Kommentit

  1. Kirjoittelija21.7.24

    Aivan ihanaa, että sait kirjoitettua ja saadaan kuulla susta taas!! 🤍 Mä tykkäsin eniten ekasta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anonyymi21.7.24

      Jes, samaa mieltä :D Kiva kuulla <3

      Poista
    2. Vilja21.7.24

      Jaaha nimi jäi..

      Poista

Lähetä kommentti

Hei, kommentoi ihmeessä – se tekee aina hyvän mielen oli kommentti sitten positiivinen tai negatiivinen. Jeps, negatiivista palautetta saa myös tietysti antaa, mutta toivon, että se ilmaistaisiin sitten asiallisesti ;) Kommenttejahan on tosi monenlaisia; ei pelkästään positiivisia tai negatiivisia. Se voi olla ihan vaan joku yksi sana, tai sitten pitkä, paksun kirjan pituinen kommentti, jossa kerrotaan kaikki mahdollinen tekstistä. ;) Kaikki kelpaa, ja ainahan voi myös jättää kommentoimatta. :D

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kaikki on hyvin

Miten siinä kävi