SÄETEKSEJÄ


Arvatkaa mitä? 👀


INSPIRAATIO JA MOTIVAATIO OVAT PALANNEET TAKAISIN VOIMAKKAINA ÄÄÄÄÄÄÄÄÄ


Hahaa, mä oon nyt niiiiiiin hyvällä tuulella 🩵🩵 Jotenkin tuo, miten tuolla ulkona on noin pimeää, tekee niin tunnelmallisen olon – pakko kirjoittaa :DD


Mä kirjoitin kolme säetekstiä, joista saatte nauttia nyt 😌


×


Elämä on jotain

jolla ei ole vastinetta

aikoja

paikkoja

nauruja

itkuja


Sillä ei ole määränpäätä

se vain on

ja jatkuu

niin kauan kuin vaan sattuu


Siinä on jotain suurta

jotain jota ei pysty korvaamaan

ja jotain

joka tuntuu aina silloin

kun paras biisi lähtee soimaan

kun nauraa ystävien kanssa

kun pimeys laskeutuu

ja tähdet näkyy


Siitä ei voi sanoa

että se ei ikinä lopu

joten miksi pitäisi

vain sulautua joukkoon?


Jokainen saa siitä

ainakin jotain irti


Se on kaunista

haurasta

särkyvää

mutta niin ainutlaatuista


×


Siniset valot

tunne mahanpohjassa

jokin on taas alkamassa


Vaaleanpunainen pilviharso

joka peittää silmät

ja naurattaa lopuksi


Parhaat päivät

se erilainen tunne

ja kaikki mitä minulla on


Kaikki mitä on

kaikki mitä oli

voimakkaana

tässä ja nyt


×


Taas mä oon täällä

tunnen saman lattian

jalkojeni alla


Muistot kaukaa

mutta niin läheltä

toiveet jotka eivät

vieläkään käyneet toteen


Ja samat ikkunat

tunnen taas

käteni koskettaa

samaa mitä silloin

samoja kuvitelmia

samaa maailmaa


Uusi auringonlasku

ainutlaatuisena muiden joukkoon

ja hymy

joka ei lähde

ennen kuin herään

samoihin väreihin

joihin nukahdinkin


×


Yks juttu unohtui sanoa:

Mä veikkaan että sen hiljaisuuden voi lopettaa – mä oikeesti tarvin vaan vähän pimeyttä tuonne ulos ja kävelyä ja sitä ettei koe paineita julkaisusta :)


(Pitkään kyllä kesti sekin...)


Tuntui niin ihanalta taas kirjoittaa 🤎🤎

Kommentit

  1. Kirjoittelija22.10.23

    Oi niin ihanaa, sun motivaatio on palannut!🥰 Kaikki olivat kauniita, vaikka vähän samankaltaisia, mutta mun on kuitenkin vaikea valita lemppari. Tietyllä tavalla tykkäsin tuosta toisesta, ehkä sen tunnelmasta, mutta kolmas on vähän eri lailla kaunis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee jep :D Kiitos paljon kommentista 💜💜

      Poista
  2. Niin hyviä oikeesti Vilja

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Hei, kommentoi ihmeessä – se tekee aina hyvän mielen oli kommentti sitten positiivinen tai negatiivinen. Jeps, negatiivista palautetta saa myös tietysti antaa, mutta toivon, että se ilmaistaisiin sitten asiallisesti ;) Kommenttejahan on tosi monenlaisia; ei pelkästään positiivisia tai negatiivisia. Se voi olla ihan vaan joku yksi sana, tai sitten pitkä, paksun kirjan pituinen kommentti, jossa kerrotaan kaikki mahdollinen tekstistä. ;) Kaikki kelpaa, ja ainahan voi myös jättää kommentoimatta. :D

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kesä 2023 || Kuulumisia!

iltasatu

Särki taivaan