Kesä 2023 || Kuulumisia!


Heipäivää ja ihanaa elokuuta 💕

Kesäloma on ihan kohta ohi (kerron fiiliksiä siitä myöhemmin), ja ajattelin nyt tehdä postauksen, jonka aiheena on mun kesäkuulumiset! Mennään vaan suoraan asiaan!


🩷💚💛


Ensinnäkin mä voisin sanoa tätä kesää mun elämän parhaaksi kesäksi. Oikeesti mulla on sellainen fiilis, että tää kesä on ollut vaan niin ihana: Näppärikurssi, kavereita, sosiaalista elämää, parhaat festarit, KOIRA, Kalajoen reissu… Kiitos kaikille, jotka on olleet mun kesässä mukana (myös tarinablogilaiset :)) Joo, nyt on aika paljon asiaa :D


🩷


Näppärikurssi…


…oli elämäni paras :) Mä kuvittelin, ettei se voisi viime kesästä mennä enää paremmaksi, mutta haha, väärin kuvittelin :)) Oli hyvä meininki, kivat kappaleet ja jotenkin vaan niin mieleenpainuva viikko. <3


Mä pääsin c-ryhmään (eli kaikista “taitavimpien” soittajien ryhmään) harmooneissa ja huomasin oikeesti, että oon kehittynyt ihan hirveästi viime vuodesta. Tuntui, että c-ryhmä oli ns. oikea vaihtoehto, ja soittaminen sujui hyvin :D Ja sitten se päätöskonsertti – se on vaan aina yhtä ihana <3 Mä en olisi halunnut, että se ikinä loppuu, ja kun se loppui… oli silti hyvä fiilis. Musta tuntuu, että lentelin koko viikon jossain pilvissä 😂 Sen jälkeen sitten tulikin vähän tyhjä olo, joka kuuluu erittäin suuresti mun persoonaan – vähän liiankin suuri nauttiminen ja itsensä lietsominen… ja sitten tosi tyhjä olo :D


💚


Kaverit & sosiaalinen elämä


(Joo, tiedän, vähän mielenkiintoista sijoittaa tämä otsikko tähän kohtaan, mutta tässä se nyt on)


Kavereita, sosiaalista elämää… täydellistä tälle tytölle :D Mä rakastan ihmisten näkemistä, ja onnekseni sain tehdä niin tosi paljon tänä kesänä.


Näppärikurssiviikolla sain olla tosi kivojen tyyppien kanssa, joiden kanssa vähän harvemmin olen, ja se oli kyllä ihanaa. Se porukka, jossa liikuin oli hyvän mielen porukka, ja mä todellakin nautin siinä seurassa olemista :) Harmi vaan, että me ei päästy samaan päätöskonserttiin (Näppärikurssilla oli siniset ja punaiset ryhmät, joilla oli eri konsertit, ja muut kuului punaisiin ja minä sinisiin) :/


Sitten mun paras kaveri on ollut meillä yökylässä, ollaan käyty Powerparkissa ja nähty festivaaleilla. (Festareista saatte kuulla lisää tuossa alempana!) Mä oon myös päässyt lukupiiriin :D Sosiaalisen elämänkin puolestakin on ollut ihana kesä 🌸


💛


Festarit 2023


Okei, tuntuu jo hassulta hypettää näin paljon asioita, mutta oikeasti on ollut vaan niin ihanaa 😂 Festarit oli yksi kesän kohokohdista, ja sielläkös vasta olikin sosiaalista :D Ihmisiä joka puolella, koko ajan tuttuja – ja tuntemattomia. Yhtenä päivänä (torstaina) mä olin siellä 10 tuntia, ja joka päivään kuului makkaraperunat ja vähintään kaksi jätskiä 😂🩷 (Oikeasti, ne makkaraperunat ja jätskit oli käsittämättömän hyviä!)


Mut saattoi nähdä liikkumassa kolmen hengen porukassa kahden hyvän kaverini kanssa, mutta välillä toinen ei ollut siellä, välillä joku muukin oli siellä… Se oli oikeesti aivan ihanaa, mutta oon päättänyt ens vuodesta vielä parempi >:D


Aina jos mä satuin olemaan siellä jossain vaiheessa yksin, kävelin ympäriinsä ja hymyilin koko ajan. Oikeasti, kaikki ohikulkijat on varmaan tajunneet, että tuo tyttö tosiaankin nauttii 😂


Mulla oli *laskee* viisi esitystä yhteensä. Ihan ekana festaripäivänä oli Näppärikurssilaisten & tanhuryhmän kulkue, joka kulki Kaustisen läpi ja meni lopulta isolle areenalle (jolloin mua saattoi vähän itkettää, koska oli niin ihanaa 😅🩷) ja lauloi tämän vuoden Näppärilaulun, Kyyhkysvalssin, joka on rauhanteemainen <3 Seuraavana päivänä oli myös Näppärikurssilaisten keikka, jolla me soitettiin kaikki Näppärikurssilla soitetut biisit, ja samanlainen oli myös seuraavana päivänä. Sitten tuli vapaat päivät, torstai ja perjantai, mutta silloinkin mä olin alueella melkein koko päivän, hehe :D Lopulta lauantaina mulla oli vielä kaksi esitystä: rauahanseminaarissa Kyyhkysvalssi ja pienemmän Näppäriryhmän esitys, jossa oli mukana joitakin ukrainalaisiakin!


Ja sitten mä olin siellä vielä koko lauantain, ja kun tulin pois, olin liikuttunut ja aloin sitten katsomaan Harry Potter ja Azkabanin vanki -elokuvaa 😂


💜


Koira :)


Ja sen nimi on Muru <3 Me saatiin heti festareiden jälkeen maanantaina shetlanninlammaskoira, ja se on kyllä ihan äärettömän söpö 💕 Sen kanssa on ollut ihana leikkiä, ja me kutsutaan Murun kantokoppaa nimellä Gordel. 😂 (Joo, mulla on mielenkiintoinen huumorintaju…) Muru oli ekana päivänä ihan jännittynyt, mutta toisena päivänä lähti kyllä aika hienot leikit käyntiin :D Meillä kävi paljon väkeä katsomassa koiraa, ja vietinkin sen kanssa paljon aikaa kunnes tuli…


🩵


Kalajoen reissu


Mä lähdin mun kaverin kanssa Kalajoelle :D Ja se oli KOKEMUS. Ihan tositosi kauniit maisemat ja vähän… kaikkea. Vesipuisto, Superpark, seikkailupuisto, sellainen pitkä hiekkainen "polku", jota pitkin voi kävellä merelle päin ja sattuihan siellä olemaan myös Euroopan korkein vaijeritorni. Ja pitkä vaijeriliuku :D


Ai kävinkö siellä vaijeriliu’ussa? TOTTA KAI! 😂 Heti kun mä näin sen, päätin että sinne on pakko mennä (se siis on osa sitä seikkailupuistoa, jonne me oltiin seuraavana päivänä menossa). Ja siellä mä ja mun kaveri liu'uttiin, 32 ja puolen metrin korkeudessa puiden yläpuolella kauniissa maisemissa. Se oli aika hieno kokemus – sanotaan että oli ihan oikea päätös lähteä sinne :D Se vaijeriliuku oli siis osa seikkailupuisto Pakkaa, jossa me vietettiin melkein koko päivä. Ne radat alkoi kyllä mennä jossain kohtaa erittäin vaikeiksi minulle :D


🖤


Koulujen alku?


Mikä on totta, on se, että aina kaikki loppuu. Ja yleensä aina parhaat asia loppuu aikaisemmin kuin olisi toivonut.


Eli mä olisin oikeastaan halunnut, että lomaa kestää vielä vähän… mutta en. Siis mä en oikeesti tiedä yhtään mitä pitäis ajatella – mä siis tavallaan odotan koulun alkua, mutta tavallaan odotan sitä “kauhulla” :D Ne, jotka on seuranneet mun blogia pitkään, tietävät varmaan että mä odotin vuosi sitten erittäin suuresti ja melkein pakkomielteisesti koulun alkua juhannuksesta asti, mutta nyt ei ole sama juttu.


Okei, sekunnin itseanalysointituokion jälkeen mä tajusin, että mä voisin helposti jo aloittaa koulun, mutta ajatus siitä että joudun jättämään tämän ihanan kesän taakse, on se epämukava juttu. Eli mulla ei oo mitään koulun alkua vastaan, mutta mä en haluaisi päästää irti tästä kesästä.


Mutta se on vaan pakko. Pitää kääntää uusi sivu ja yrittää tehdä seuraavasta vuodesta paras jonka oon ikinä elänyt. Se on mun tavoite. :D


Ja oikeastaan mä osaan arvata sen, että seuraavasta vuodesta tulee aika hyvä, koska yleensä mun vähät odotukset varmistaa sen, että hyvät puolet tulee enemmän esille ja sitten yllätyn. Joten ehkä mä hypetän kohta täysillä koulua 😂


Ööö… aika pitkä analyysi pelkästä koulun alusta :D


🩷💚💛💜🩵


Kiitos kun luit <3 Olisi ihanaa, jos sä kertoisit minkälainen kesä sulla on ollut ja vaikka parhaan hetken/asian/päivän 💖 Ja odotatteko koulun alkua? :)


Heeeeiiiii <3

Kommentit

  1. Oi ihana postaus ja ihana kesä sulla <3 Noi jutut kuulostaa niiiin viljamaisen maagisilta lol :DD
    No rehellisesti sanottuna oon sulle aika kade sun kesästä xd Koska... No en mä voi kertoo se ois väärin tän blogin upealle ilmapiirille (ja ylipäätään netille jossa kuka vaan voi lukee mitö kirjoitin) xdxd
    Hmm kyssäreitä laitan myöhemmin, koska nyt en keksi sori :P (ja niitä kysymyksiä sitten tulee ikkunoista ja ovista sisään virtaamalla >:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja kyllä odotan koulua todella odotan :D Sitä stressiä en odota, mut kavereita ja ylipäätään pois kotoa pääsemistä haha

      Poista
    2. Vilja6.8.23

      Kiitos 🩵 Ja varaudun sitten kysymysvirtaan :)) No hyvä että ootat koulun alkua, kyllä mäkin periaatteessa mutta tavallaan en :D

      Poista
  2. Ihana lukee sun kesästä <3 Just nyt mun aivokapasiteetti ei pysty keksimään yhtään kysymystä, mutta katotaan vähän myöhemmin…

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vilja6.8.23

      Ihana että oli ihanaa <33 Joo, ei mitään kiirettä :))

      Poista
  3. Kisu6.8.23

    Ihana postaus <3! Oli tosi kivaa lukea sun kesästä :D.

    Täs ois pari kysymystä:
    Mikä eläin kuvaa sua parhaiten?
    Mikä on parasta syksyssä?
    MP kissat?
    Mikä on sun lempi kellonaika?
    Oletko aamu- vai iltavirkku?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vilja6.8.23

      Kiitos Kisu <3 myös kysymyksistä :)

      Poista
  4. Tosi kiva postaus!👍🏻 Mä oon kesällä ollut kavereitten ja oikeitten ystävien kanssa ja käynyt kymmenen päivän musiikkileirillä, joka oli elämäni paras leiri. Ja sitten olin partioleirillä, jossa oli kans kivaa. Ja nyt eilen me muutettiin kahen kilsan päähän. 😃 Ja tää kesä todellaki loppuu kesken! 💚 Mulla on vielä tekemistä mutta muutto vähän sotkee. Haluisin vielä nähä kavereita ennen koulujen alkua, koska koulussa mulla ei juurikaan oo kavereita.

    Pistän sulle kyssäreitä jahka jaksan keksiä, nyt aivot surraa tyhjää. 😂

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vilja6.8.23

      Kiitos <3 Ja ihanaa että sullakin ilmeisesti on ollut hyvä kesä – mahtavaa myös että sä oot ollut elämäsi parhaalla leirillä <3 Ja toivottavasti teillä on kiva uusi koti :) Mullakin muuten on toi sama, mulla on enemmän kavereita meidän koulun ulkopuolelta *hikipisaraemoji*

      Joo ei kiirettä kysymysten kanssa :)

      Poista
  5. Ihana postaus! Sinulla vaikutti olevan ihana kesä. 🫶🏻 Minun kesän kohokohdat taisivat olla Viron reissu ja blogin perustaminen. (Jonka perustin juuri äskeittäin. Ja kun klikkaa nimeäni pääset sinne.) Teidän uusi koira vaikuttaa ihanalta. Minun tädillä on shetlanninlammaskoira, ne on ihania. 🫶🏻 Olisi kiva tavata teidän koira. (Ja tietysti sinut.) Minäkin olin näppärikurssilla, kuten sanoin aikaisemmin. Minä olin B+ ryhmässä viulussa. Ja minä esiinnyin & olin myös festareilla. Kysymyksiä tulee kun niitä tulee mieleen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ps. Jos et pääse nimestä niin linkki : https://undulaatintarinablogi.blogspot.com/?m=1

      Poista
    2. Vilja7.8.23

      Kiitos! 💖 Oi, mä alan ehdottomasti seurailemaan sun blogia :) Jep, olis joskus kiva tavata 😅 Okei, B+? Mä en oikeen tiedä niistä viuluryhmistä, kun olin ite sielöä harmooneissa 😅 Ja kyllä, mä pääsin sun nimen kautta sinne blogiin :)

      Poista
  6. Kirjoittelija8.8.23

    Ihanan ja tapahtumarikkaan kuuloinen kesä!☀️ Oli mielenkiintoista kuulla siitä. :) Mäkin olin muuten musiikkikurssilla, mutta sellaisella klassisen musiikin kurssilla, jossa oli vain piano, viulu, alttoviulu ja kontrabasso, ja mulla oli siellä vain kolme konserttia.
    Tässä vielä kysymyksiä:
    -Kuinka kauan olet harrastanut pianon soittamista?
    -Mikä on viimeksi lukemasi kirja?
    -Mikä on sun lempieläin? (Öö… oletkohan jo maininnut sen jossain ja onko se mennyt minulta vain ohi?)
    -Kävitkö tänä kesänä huvipuistossa?
    -Onko sulla korvakorut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vilja9.8.23

      Kiitos! 🎶🩵 Okeii, toivottavasti oli kivaa :) Kiitos myös kysymyksistä <3

      Poista
  7. Kirjoittelija11.8.23

    Okeiii, minulle tuli sattumalta mieleen vielä pari kysymystä, joten toivottavasti ei haittaa, että lähetän nyt vielä toisen pienen erän niitä.
    -Karkit vai leivonnaiset?
    -Onko sinulla sisaruksia?
    -MP koululiikunta?

    VastaaPoista
  8. Kysymyksiä.
    Valo vai pimeys?
    Alkaisitko soittamaan jotain soitinta pianon sijan?
    Onko sinulla pehmoleluja?
    Lempi oppiaine?
    Inhokki oppiaine?
    Mitä kieliä osaat edes vähäsen?
    Mp mansikat?
    Onko sinulla hyvä lukujärjestys?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vilja14.8.23

      Kiitos, mahtavia kysymyksiä :)

      Poista
  9. Täs olis nyt pari kyssärii:D Toi kolmas on silleen, et ei oo pakko vastata, jos et halua, jos se on liian henkilökohtane, mut olis kiva kuulla.
    - Nimeä viisi parasta kirjaa/kirjasarjaa.
    - Missä maassa haluaisit asua?
    - Pahin pelkosi? (Ei oo pakko kertoo:)
    - Lempitarinablogisi? Miksi?
    - Minkä asian poistaisit maailmasta?
    - Sinulle tärkein asia maailmassa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vilja15.8.23

      Kiitos, mahtavia kysymyksiä!

      Poista
  10. Can du puhua español? :P

    Jos näkisit mut (Perhon) heittelemässä perunoita sun ikkunaan klo 0.12 niin mikä olis sun reaktio?

    Millainen sun unelmien huone olisi?

    Ootko kattonu koskaan k16 elokuvaa?

    Mp jalkapallo?

    Kumpi: musiikki vai kirjoittaminen? >:)

    Lempisitaatti?

    Lempiperunalaji?

    VastaaPoista
  11. Olivia24.8.23

    Mä en tiedä kauheasti, mitä tällaiseen pitäis sanoa, mut kiva, et sulla oli hyvä kesä! Mulla paras oli ehdottomasti protu - oon halunnut sinne takaisin joka ikinen päivä.

    Ja aika surullista myöhästyin Q&A:sta :((

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vilja24.8.23

      Joo ei tarvi sanoa mitään järkevää :D Ja kyllä, aika harmillista :|

      Poista

Lähetä kommentti

Hei, kommentoi ihmeessä – se tekee aina hyvän mielen oli kommentti sitten positiivinen tai negatiivinen. Jeps, negatiivista palautetta saa myös tietysti antaa, mutta toivon, että se ilmaistaisiin sitten asiallisesti ;) Kommenttejahan on tosi monenlaisia; ei pelkästään positiivisia tai negatiivisia. Se voi olla ihan vaan joku yksi sana, tai sitten pitkä, paksun kirjan pituinen kommentti, jossa kerrotaan kaikki mahdollinen tekstistä. ;) Kaikki kelpaa, ja ainahan voi myös jättää kommentoimatta. :D

Tämän blogin suosituimmat tekstit

iltasatu

VA:n linkinvaihtolaiset