Runoja

 Moooooooooooi! 


Jostain syystä ajattelin, etten tulisi julkaisemaan runoja täällä. 


No. 


Olin väärässä. Tässä siis on kolme mun kirjoittamaa surullista runoa – mutta minulla itselläni on kaikki ihan hyvin, eikä surullisuus tarkoita mitään! :) Olisi mukavaa, jos kommentoisit, ja kertoisit vaikka lempparisi näistä! Se tekisi mut ikionnelliseksi! ;) 


Sen pidemmittä puheitta – on aika alkaa lukemaan! 


Epäonnistunut


Mä yritin liikaa.


Mä yritin niin paljon,


että epäonnistuin,


niin kuin toisetkin.


Mä luulin, että mä osaisin paremmin kuin muut.


Mun olis pitänyt tietää, 


etten ole yhtään sen parempi tai huonompi. 


En tiennyt.


En halunnut tietää.


Mutta nyt olen vain epäonnistunut. 



Haikeus


Silloin mä näin sut ekaa kertaa.


Meillä oli hauskaa.


Kivaa.  


Se kaikki kesti vain viikon,  


mutta silti se oli mun elämän parasta aikaa. 


Kun se loppui,


kaikki katosi. 


Vaan haikeus jäi. 


Mä elän tässä ja nyt,


mutta mielessäni mä oon siellä, siinä viikossa. 


Sä hymyilit mulle ja mun pienille,


höpsöille virheille. 


Ja vaikka sä olet vielä siinä, 


se aika on ohi,


poissa,


eikä enää koskaan palaa takaisin. 



Kaukana pinnasta


Olen kaukana pinnasta, 


jossa toisilla on hauskaa. 


Toiset leikkivät,


nauravat, 


iloitsevat. 


Mutta minä olen pohjassa, eikä kukaan muu ole siellä. 


Vai onko vesi vain niin tummaa, ettei siellä näe toisia? 


Oikeasti?


Jonain päivänä kuitenkin, 


nousen täältä pohjasta. 


Näytän teille, 


että kaikki olivat väärässä. 


Että minä en ole heikko,


vaikka niin sanoitte. 


On vain otettava ensimmäinen askel,


ja sen aion tehdä. 


Nyt heti. 


Kommentit

  1. Ihana runo! Onko täällä sun blogissa muuten joku paikka, jonne voi kommentoida asioita, jotka eivät liity mihinkään postaukseen? Multa olisi nimittän + ja - lista tulossa :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos kommentista! Mahtavaa, että pidit runoista! Hei, anteeksi myöhäinen vastaus - olin reissussa, eikä ollut tietokonetta mukana... Mutta blogissa ei ainakaan VIELÄ ole sellaista sivua, mutta voit kyllä tehdä puls- ja miinuslistan jonkin postauksen kommentteihin. Minä kyllä palan halusta tietää!! :) Kiitos vielä kommentista, Kastehelmi! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, unohdin vastata... :D No ymmärsit varmaan kuitenkin... :)

      Poista
  3. Aivan upeita runoja! Rakastin niitä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä, kiitos niin paljon, Sammal! <3 :) :) :)

      Poista

Lähetä kommentti

Hei, kommentoi ihmeessä – se tekee aina hyvän mielen oli kommentti sitten positiivinen tai negatiivinen. Jeps, negatiivista palautetta saa myös tietysti antaa, mutta toivon, että se ilmaistaisiin sitten asiallisesti ;) Kommenttejahan on tosi monenlaisia; ei pelkästään positiivisia tai negatiivisia. Se voi olla ihan vaan joku yksi sana, tai sitten pitkä, paksun kirjan pituinen kommentti, jossa kerrotaan kaikki mahdollinen tekstistä. ;) Kaikki kelpaa, ja ainahan voi myös jättää kommentoimatta. :D

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kesä 2023 || Kuulumisia!

iltasatu

Särki taivaan