Eilisen unelma


Heii! 💚

MĂ€ inspiroiduin kirjoittamaan tĂ€llaisen lyhyen sĂ€etekstin. En tiedĂ€, onko tĂ€ssĂ€ enempÀÀ asiaa, joten nyt, nauttikaa! đŸ’–đŸ’«


Eilisen unelma


Kun sÀ katsoit mua

viime kesÀn alussa

lÀmmön vielÀ

hiipiessÀ hiljalleen luoksemme

mulle tuli outo tunne

Ja ÀÀni mun pÀÀssÀ

kysyi:

jos ei nyt,

niin milloin muka?


MĂ€ en tehnyt

asialle mitÀÀn ja

se kaikki jÀi pysyvÀsti

mun mieleen,

se sun katse,

kun siinÀ nÀkyi jotain

kun mÀ seisoin jonossa

ja meidÀn

katseet kohtasi


Haaveet

Joku on aina

puuttunut mun elÀmÀstÀ


Ja nyt sÀ

oot taas siinÀ,

sama katse kasvoillasi,

kÀvelet yhÀ vaan

lÀhemmÀs mua etkÀ

oo muuttunut 

melkein yhtÀÀn

viime vuodesta


Mun tekisi mieli

sanoa jotain

mutta en mÀ pysty,

se vaan on,

hetki leijailee

ympÀrillÀni ja musta

tuntuu kuin mun

aistit olis kiinnittynyt

vaan suhun


MitÀ mÀ muka kuvittelin?

SÀ kÀvelit mun ohi,

valitsit sun oman paikan,

mutta katsoit mua

koko ajan,

en tiedÀ, ehkÀ

tajuamatta sitÀ itsekÀÀn


MĂ€ tuun sun viereen

SĂ€ katsot mua,

mutta sun kasvoilta paistaa

tunteiden pyörremyrsky


Ja munkin pÀÀssÀ

tunteet kieppuu,

ihan kuin vuoristoradassa


Ja mun tekisi

mieli kysyÀ joltakin, ettÀ


oliko se vaan pieni,

unohdettu eilisen unelma,

joka ei koskaan kÀynyt toteen?


Kommentit

  1. Oioioioi ihana ja mĂ€ rakastan tĂ€n loppua 💖 Ei paras sun teksteistĂ€ mutta ei se tarkoita etten tykkĂ€si tĂ€stĂ€ tosi paljon! đŸ«°đŸ»

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vilja31.3.23

      Kiitos 💖 Ihanaa ettĂ€ tykkĂ€sit đŸ©”đŸŠ‹

      Poista
  2. ErÀs lukija...1.4.23

    Ihanaihanaihanaihana! 💜 MĂ€ en oikeastaan löydĂ€ tĂ€stĂ€ mitÀÀn valitettavaa, joten jĂ€tetÀÀn kommentti tĂ€hĂ€n ;) Ja toi loppu oli kyllĂ€ ihan Paras isolla P:llĂ€! 😭

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vilja1.4.23

      Kiitoskiitoskiitos! 😭💜 Ihana kommentti <3

      Poista
  3. Mun mielestĂ€ aivan ihana <3 Upea teksti – rakastan 😭💜

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vilja1.4.23

      Voi ei kiitos 💖💖

      Poista
  4. Apua, ihana. TÀssÀ oli niin monta upeasti sanottua kohtaa ettÀ tekis mieli lainata tÀhÀn ne kaikki, mutta erityisesti tuo eilisen unelma on uskomattoman toimiva sanapari <3 Ja samaa mieltÀ kuin Perho ja ErÀs lukija, loppu oli aivan ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vilja4.4.23

      Kiitos tositositosi paljon, S 💖

      Poista
  5. Olivia1.8.23

    Aaw tÀÀ on jotenkin kiva. Yksinkertainen, koruton ja kepeÀ. Ei nyt sun paras teksti, mut tosi onnistunut silti :)))

    VastaaPoista

LÀhetÀ kommentti

Hei, kommentoi ihmeessĂ€ – se tekee aina hyvĂ€n mielen oli kommentti sitten positiivinen tai negatiivinen. Jeps, negatiivista palautetta saa myös tietysti antaa, mutta toivon, ettĂ€ se ilmaistaisiin sitten asiallisesti ;) Kommenttejahan on tosi monenlaisia; ei pelkĂ€stÀÀn positiivisia tai negatiivisia. Se voi olla ihan vaan joku yksi sana, tai sitten pitkĂ€, paksun kirjan pituinen kommentti, jossa kerrotaan kaikki mahdollinen tekstistĂ€. ;) Kaikki kelpaa, ja ainahan voi myös jĂ€ttÀÀ kommentoimatta. :D

TÀmÀn blogin suosituimmat tekstit

KesÀ 2023 || Kuulumisia!

iltasatu

SĂ€rki taivaan