Kun tarinani loppuu

Kun tarinani loppuu


Telkkarista näkee kasvoja

joidenka jokaiselle

tutut omistajat ovat jo

löytäneet itsensä


Osalla on jo pitkästi elämää takana

ja ne yleensä tietää keitä ne on

Osa taas saattaa vielä

muuttaa mieltänsä ja


itsensä


Kun näkee koulussa kaverit

niillä on aina joku uusi juttu

Melkein joka päivä joku

on pyöräyttänyt kaiken ympäri,

aloittanut alusta


Mä teen joskus niin myös

Mä oon myös epävarma

ja mua jännittää,

mä mietin kuka mä oon


Kuka mä oon?


Mä tiedän että mun tarina

on vielä alussa

ja sen aikana kerkeää tapahtua

Sen aikana aikana toteutan unelmani

Sanon jollekin

"Kyllä se onnistuu"

Olen hyvä, tukeva ystävä


Ja mä haluan, että

kun tarinani loppuu,

mulle tärkeät ihmiset muistaa mut

positiivisena ihmisenä ja

muistutuksena siitä, että

jokainen löytää joskus itsensä


Kommentit

  1. Eräs lukija...12.3.23

    *syvä hiljaisuus*

    Hmmmmmmm... mä en oikeasti YHTÄÄN tiedä, mitä tästä pitäisi sanoa. Mennään nyt tämän kerran helpoimman kautta; en sitten sano mitään :D

    No joo, Viljamaisen upea teksti kuten aina, mutta mä en jotenkin saanut tästä paljoa irti. Ideana kuitenkin hyvä, joten ehkä se johtuu vain siitä, ettei just nyt ole oikea hetki lukea tätä. 💖✨️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vilja12.3.23

      Voi kiitos <3 Ymmärrän, aina ei ole oikea hetki lukea jotakin tekstiä. Ihanaa kuitenkin, että pidit :)

      Poista
  2. Olivia12.3.23

    Mä en ihan saanut tästä kiinni - ehkä vähän sekava? Tykkään kyllä ideasta, mutta toteutus tökkii.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vilja13.3.23

      Ymmärrän kyllä. Hyvä kuulla sun rehellinen mielipide :)

      Poista
  3. Mä olen oikeastaan samaa mieltä Olivian kanssa. Yksittäiset kohdat kyllä toimivat upeasti, mutta tämä ei kyllä ole sun parasta 💕

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vilja13.3.23

      Okeii, kiitos silti tosi paljon kommentista <3 :)

      Poista

Lähetä kommentti

Hei, kommentoi ihmeessä – se tekee aina hyvän mielen oli kommentti sitten positiivinen tai negatiivinen. Jeps, negatiivista palautetta saa myös tietysti antaa, mutta toivon, että se ilmaistaisiin sitten asiallisesti ;) Kommenttejahan on tosi monenlaisia; ei pelkästään positiivisia tai negatiivisia. Se voi olla ihan vaan joku yksi sana, tai sitten pitkä, paksun kirjan pituinen kommentti, jossa kerrotaan kaikki mahdollinen tekstistä. ;) Kaikki kelpaa, ja ainahan voi myös jättää kommentoimatta. :D

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kesä 2023 || Kuulumisia!

iltasatu

Särki taivaan