Musiikkia korville

Heiii ja hyvää maaliskuuta!


Tänään tai huomenna tai ylihuomenna tai ei koskaan saatte lukea tällaisen tekstinpätkän, jonka kirjoitin vähän aikaa sitten. En osaa oikeastaan sanoa siitä mitään muuta, joten ehkäpä olisi hyvä päästää teidät sen kummempia höpisemättä lukemaan :D Toivottavasti tykkäätte – ja kommentoikaa ihmeessä jos tahdotte! <3



Musiikkia korville

Istun laivan ikkunalla. Sen takana avautuu maisema, merta, merta ja merta. Se jatkuu pitkälle, eikä vastarantaakaan näy.


“Ehkä olet jossain tuolla”, kuiskaan hiljaa itsekseni ja kuvittelen hänen kuulevan sen. Mitä jos hän on samassa tilanteessa? Laiva kuljettaa minua poispäin hänestä, ja minä yritän kurkottaa vielä hänen peräänsä tietämättömänä siitä, kuka hän edes oli.


Olen painanut mieleeni tarkasti kaikki maisemat, joita tuijottelin hän mielessäni. Muistan kuinka katselin viimeistä kertaa hänen peräänsä. Se tuli kuin suoraan päin naamaa – totuus, etten ehkä näe häntä enää ikinä. Se tunne on pysynyt minussa pitkäänkin. Se, jonka myötä minulla on tarve katsella kaukaisuuteen ja kuvitella hänen katsovan sieltä takaisin…


Kuinka kaikkien kukkuloiden, jylhien vuortenkin takaa voisin juosta vain hänen luokseen tietäen hänen olevan siellä. Kaikki mitä tapahtui – se on historiaa. En saa kiinni, en saa takaisin, en saa ja se sattuu. Maailmani oli sekaisin, mutta rakastin sitä, sillä se oli sekaisin hänen takiaan, ja nyt hänet on vain repäisty luotani pois.


Hänen äänenä oli kuin musiikkia korville, ja tiedät miltä tuntuu kun hyvä biisi keskeytetään.

Kommentit

  1. Eräs lukija...7.3.23

    Ihana. Yksinkertaisesti ihana. Viimeisen kappaleen olisi ehkä voinut muotoilla toisin, mutta se on vaan mun mielipide eikä vähentänyt yhtään tän ihanuutta. Ei muuta sanottavaa, täydellisen ihana. 💜

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vilja7.3.23

      Kiitos. YKSINKERTAINEN KIITOSKIITOSKIITOSKIITOS <3 Jep, mä olen samaa mieltä, joten kenties muokkaan sen jossain vaiheessa paremmin... 😅 Mutta kiitos vielä, ihana kommentti <3

      Poista
  2. Vouvouuu samat sanat kuin Eräällä lukijalla. 💚 Vika kappale on tosi hyvä, mutta jotenkin sanat... Öö ne jotenkin ei soi mun korvissa silleen täydellisesti. 😂 Mutta eihän se haittaa, tää on loistava 💖

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vilja8.3.23

      Voi kiitoosss <33 Joo, muokkaan vikaa kappaletta vähän. Ihanaa kuulla että pidit <3

      Poista
  3. Olivia12.3.23

    Aika hyvä - ei mun suosikkeja, mutta tasaista viljalaatua silti. "Se, jonka myötä minulla on tarve katsella kaukaisuuteen ja kuvitella hänen katsovan sieltä takaisin" on AIVAN MAHTAVA kohta. Mä pystyn kuvittelemaan ton tooodella tarkasti.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Hei, kommentoi ihmeessä – se tekee aina hyvän mielen oli kommentti sitten positiivinen tai negatiivinen. Jeps, negatiivista palautetta saa myös tietysti antaa, mutta toivon, että se ilmaistaisiin sitten asiallisesti ;) Kommenttejahan on tosi monenlaisia; ei pelkästään positiivisia tai negatiivisia. Se voi olla ihan vaan joku yksi sana, tai sitten pitkä, paksun kirjan pituinen kommentti, jossa kerrotaan kaikki mahdollinen tekstistä. ;) Kaikki kelpaa, ja ainahan voi myös jättää kommentoimatta. :D

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kesä 2023 || Kuulumisia!

iltasatu

Särki taivaan