Värimaailma


Heii! 💖

Tällä hetkellä mulla ei oikein oo kirjoitusfiilistä – tai edes kirjallisuusfiilistä – joten ajattelin ehkäpä pitää tauon. Jos tekstejä ei tule, se on luultavasti sen tauon merkki.


Tässä on kuitenkin nyt teksti, jonka kirjoitin kuluneen viikon aikana – toivottavasti miellyttää! 💚


/ /


Värimaailma


Normaaliksiko tätä sanotaan

Niinpä kai sitten


Joka päivä kun mä näen sen, mun

sydän hypähtää oudolla tavalla


Joka päivä kun mä näen jonkun olevan

sen lähellä tai sanovan

sen nimen, mä melkein

suutun

ja mun tekis mieli hakata sellainen kiva pikku tunneli sen meidän

luokan seinän läpi


Sellainen jonka kautta mä pääsisin yksin

ajatusteni kammioon

ymmärtämään itseäni taas vähän paremmin


Ja aina joka kerta kun se

kääntää katseensa muhun

mun tekis taas mieli pysäyttää aika,

sulatella tapahtunutta ja

ehdottomasti hyppiä ylös alas miten

sattuu


Ja jos se joskus sattuu olemaan lähellä mua

mä olen ehkä onnellisempi kuin koskaan

Maailma tuntuu niin värikkäältä

sellaiselta värimaailmalta

jonka mä pienenä piirsin paperille


Kun mä kuljen ohi niin niitä

värejä läiskyy seinille ja

opettajien ja oppilaiden päälle


Ja mä en osaa

muuta kuin virnistää isosti

Kommentit

  1. Värikäs teksti - eli ihana ja joo 💖 (Se tunne kun ei jaksa keksii mitään..)

    VastaaPoista
  2. Eräs lukija...25.3.23

    Mä en oikein tiedä, mitä mieltä oon tästä - tavallaan mun tekis mieli vaan lukea tää joka päivä, mutta toisaalta aika perustasoa. Joten ihan hyvä, tykkäsin! 💞

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vilja25.3.23

      Joo, mä kyllä ymmärrän mitä sä tarkotat 😅 Kiva kuulla, että pidit! <3

      Poista
  3. Onhan tässä nyt aivan ihana idea ja myös Vilja-the-tulevan-kirjailijan taito näkyy tässä hyvin :D Aika lailla tämä on sun perustasoasi ❤️

    VastaaPoista
  4. Tää on yhtä aikaa ihana ja sellainen, jonka yli mä helpoti loikkaan. Mutta kun luin tämän ajatuksen kanssa, mietin, miksen lukenut heti. En tiedä. Mutta tämä on... ihana. Miks mä en osaa keksiä parempia adjektiivejä? No, ihana saa sitten kelvata.

    VastaaPoista
  5. Olivia25.7.23

    "ja mun tekis mieli hakata sellainen kiva pikku tunneli sen meidän luokan seinän läpi" - nauroin.
    Ei mut tää on aivan ihana, tulee iloiselle tuulelle :))) (Tai sitten mä olen vaan just nyt sellaisella tuulella, johon tää sopii... No anyways :D)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Hei, kommentoi ihmeessä – se tekee aina hyvän mielen oli kommentti sitten positiivinen tai negatiivinen. Jeps, negatiivista palautetta saa myös tietysti antaa, mutta toivon, että se ilmaistaisiin sitten asiallisesti ;) Kommenttejahan on tosi monenlaisia; ei pelkästään positiivisia tai negatiivisia. Se voi olla ihan vaan joku yksi sana, tai sitten pitkä, paksun kirjan pituinen kommentti, jossa kerrotaan kaikki mahdollinen tekstistä. ;) Kaikki kelpaa, ja ainahan voi myös jättää kommentoimatta. :D

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kesä 2023 || Kuulumisia!

iltasatu

Särki taivaan