Yölaulu


Yölaulu


Mitä pitäis tehdä

jos pimeys nielee mut?

Ihan niinkuin sut

ja kietoo syliinsä?


Mitä pitäis tehdä

jos sä katoaisit nyt?

Hiipuisit vaan pois

etkä palais enää?


Mun vaan pitää

pysyy lähellä

Mä en voi

vaan lähteä


Mun pitää suojella

sua ihan kaikelta

En päästä menemään

vaik siit riippuis henki mun


Ja aina muistan sen

miten sulki syliinsä

Tunne vaaraa täynnä

eikä päästänyt se pois


Mieli ei

koskaan anna sen

pyyhkiytyy

vaan pois


Kommentit

  1. MÄ LUIN "YLÄKOULU". Oikeesti mikä mua vaivaa 😭😂 Todella hyvä runo, ägfnnddbk en osaa sanoa muuta, ihana ja viljamainen 💖

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vilja22.5.23

      Yläkoulu 😂😂😂 No, ihana että tykkäsit <3 :)

      Poista
  2. Tää on ihana! 💚🖤

    VastaaPoista
  3. Anonyymi23.5.23

    Oikeasti minua mietittyttää, minulla oli tänään kevätjuhla. Siellä OLI VILJA joka soitti kappaleen nimeltä YÖLAULU. Siis joo, luulen että ollemme samassa koulussa? Vai onko se sattumaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vilja23.5.23

      EIHITSI. MÄ OLIN SE VILJAMEOLLAANSAMASSAKOULUSSA *pyörtyy*

      Poista
    2. Vilja23.5.23

      Okei, mun pitää kertoa vähän lisää. Mähän siis kirjoitin aluksi pitkän pätkän tämän tekstin alkuhöpinöihin, että aion esittää samannimisen kappaleen koulun kevätjuhlassa, mutta mietin että se vähän pilasi tämän tällaisen tunnelman. 😅 Jos haluat, niin voit tulla vaikka huomenna koulussa moikkaamaan! 😂

      Poista
    3. Eräs lukija...24.5.23

      Mitä täällä tapahtuu? :O Itse asiassa mua alkoi nyt mietityttää, koska mäkin tiedän yhden Viljan, joka harrastaa kirjottamista ja te vaikutatte tosi samanlaisilta 🥹🥹

      Poista
    4. Vilja24.5.23

      Hui 😂

      Poista
  4. Eräs lukija...24.5.23

    Ihana 💖 Mä aloin oikeesti kehitellä tähän päässäni melodiaa, ja haluisin todellakin kuulla tän ihan lauluna <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vilja24.5.23

      Tää on mulla kahtena eri versiona; sinä, jonka mä esitin siellä kevätjuhlassa ja yhtenä eri melodiana 😅

      Poista
  5. Moi tulin kertomaan, että perustan blogin. Mietin vielä nimeä, kerron nimen kun olen päättänyt. (Olen sama anonyymi.)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vilja30.5.23

      Oi, supermahtava kuulla! Onnea bloggausharrastukseen, alan ehdottomasti lukemaan sitten kun kerrot :)

      Poista
  6. Olivia2.8.23

    Mä luulin eka, et tää ois sellainen vanha, creepy lastenlaulu tai satu... Pakko myöntää, että petyin vähän, koska mä rakastan sellaisia :D Okei, siis. Tässä on loistava rytmi, mut muuten en niinkään välitä. Jotenkin pyörii paikoillaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vilja2.8.23

      Kyllä mä nyt sellaisenkin voin yrittää kirjoittaa, koska tuo kuulostaa houkuttelevalta :D Loistavan rytmin salaisuus on eräs yksinkertainen melodia, jota mietin joka säkeistön kohdalle kirjoitin tätä 😀

      Poista

Lähetä kommentti

Hei, kommentoi ihmeessä – se tekee aina hyvän mielen oli kommentti sitten positiivinen tai negatiivinen. Jeps, negatiivista palautetta saa myös tietysti antaa, mutta toivon, että se ilmaistaisiin sitten asiallisesti ;) Kommenttejahan on tosi monenlaisia; ei pelkästään positiivisia tai negatiivisia. Se voi olla ihan vaan joku yksi sana, tai sitten pitkä, paksun kirjan pituinen kommentti, jossa kerrotaan kaikki mahdollinen tekstistä. ;) Kaikki kelpaa, ja ainahan voi myös jättää kommentoimatta. :D

Tämän blogin suosituimmat tekstit

VA:n linkinvaihtolaiset

Kesä 2023 || Kuulumisia!

iltasatu