Nimetön säeteksti :)


Heiiii! <3


Oon ollut koko viime viikon Näppärikurssilla, ja viikonlopuksi mentiin vielä mökille, joten ei oo oikein postauksia kuulunut. On ollut siis ihanaa, ja Näppärikurssi oli ihan yhtä hyvä kuin viimevuonnakin <3 Sitten vain odottamaan festareita ;)


Mulla on nyt paljon tekstejä julkaistavana, ja äkillisiä inspiraatioita tulee usein, joten saattaa olla, että saatte lukea kesäkuun aikana paljon postauksia 😅


No joo, tässä teille taas yksi säeteksti tulkittavaksi :D


💚


Aina alkuun on palattu

ja loppua juhlittu,

hymyilty


Nytkin me

ollaan viritetty soittimet lavalle

ja tehty parhaamme,

todettu että

ollaan me ihan hyviä


Ja ollaan luettu nurkassa

sateen kattoa rummuttaessa,

kuultu kun koira haukkuu,

huolehdittu turhasta


Hypitty lehtikasoissa,

kaaduttu lumeen,

menty sekaisin lehtien tulosta,

toivotettu kesäkin

yhdessä tervetulleeksi


Koottu muistot yhteen,

naurettu yhdessä,

pudisteltu päitä


Me ollaan

tutustuttu,

nähty uudelleen,

tuijotettu,

pelattu


Me ollaan

käyty hotellissa,

nukuttu liikuntasalissa,

konservatorion salissa


Ollaan selvitty marraskuu

ja talven pimeys,

saatu lahjoja,

opittu lisää itsestämme,

itketty,

katsottu tähtiä,

luotu maailmoja


ja tultu taas tänne


Me ollaan

nähty taas se kauneus

ja tehty siitä omanlainen


Jokaiselle aina oma

kaunis uusi iloinen surullinen

mahtava kauhea

hirveä upea

kokemus


//


Ja hei, ensimmäinen kerta, kun kysyn tästä, mutta olisiko nimiehdotuksia…? 😅

Kommentit

  1. Eräs lukija...12.6.23

    Oi, tästä mä tykkään! 🌻✨️ Jostain syystä tuntui, että tässä periaatteessa vaan lueteltiin asioita, mutta olihan tää nyt kiva. (Onko tää btw sun näkökulmasta? Älä kysy :)) Ja sanokaa nyt joku, voiko tekstiä sanoa sympaattiseksi? 🥲 Se on varmasti aika monen tekstin nimi, mutta mulle tulee mieleen vaan Elämää. Joten ei, en keksi nimiehdotuksia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vilja12.6.23

      Kiitos, ihanaa että tykkäsit <3 Joo, on mun näkökulmasta vähän eri asioiden yhteydessä :) Ja voi tekstiä sanoa sympaattiseksi, ehdottomasti :D Elämää voi olla ihan hyvä nimi, katsotaankatsotaan ;)

      Poista
  2. Kiva teksti. Tuntuu, että tämä on sinun näkökulmasta. ; ) Nimiehdotus *miettii* Okei mullekkin tulee mieleen, vain Elämää, tai sitä luokkaa.
    Hei! Minäkin olin Näppärikursilla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vilja14.6.23

      Kiitos, ihanaa että tykkäsit! 💖 Joo, mun näkökulmasta tää oli :D Joo, katsotaan jos Elämää tulisi tämän nimeksi, se vois olla ihan hyvä :)
      Uuuuu okei, mitä soitinta sä soitit?

      Poista
    2. Eräs lukija...14.6.23

      1. Mua saa pitää tyhmänä-
      2. Voisin googlata tän, mutta kysyn mielummin sulta :D

      Mikä on Näppärikurssi?? 😅

      Poista
    3. Vilja14.6.23

      Hahah, sellainen kansanmusiikin soittokurssi joka pidetään paikkakunnalla-jolla-asun – siihen tulee ympäri Suomea ja joskus ulkomailtalin väkeä :) Yhdessä kaikki soitetaan & on useampi soitin jota voi siellä soittaa :D Google on kyllä ehkä parempi tiedonantaja kuin mä 😅

      Poista
    4. Soitin viulua Näppärikursilla. 🎻

      Poista
    5. Vilja16.6.23

      Uu, jes :D Mä olin harmooneissa – joka ei varmaan oo suuri yllätys 😅

      Poista
  3. Ihana ja vähän erilainen! 💜

    VastaaPoista
  4. Ahaa mä en ollutkaan kommentoinut tähän… No, mä tykkään tästä todella paljon ja mun mielestä tää on kaunis 🤍

    VastaaPoista
  5. Kaunis, rivitys on jotenkin tosi ihana ja toimiva ja noi luettelot on hyviä ja öö - ei niin hyvä kuin monet sun teksteistä, mutta pidän silti 💙

    VastaaPoista
  6. Olivia24.8.23

    Tää on aika kiva, mut osuu tietty paremmin, jos se kuvastaa omia kokemuksia :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vilja24.8.23

      Joo, niinpä. Kiitos 🩵

      Poista

Lähetä kommentti

Hei, kommentoi ihmeessä – se tekee aina hyvän mielen oli kommentti sitten positiivinen tai negatiivinen. Jeps, negatiivista palautetta saa myös tietysti antaa, mutta toivon, että se ilmaistaisiin sitten asiallisesti ;) Kommenttejahan on tosi monenlaisia; ei pelkästään positiivisia tai negatiivisia. Se voi olla ihan vaan joku yksi sana, tai sitten pitkä, paksun kirjan pituinen kommentti, jossa kerrotaan kaikki mahdollinen tekstistä. ;) Kaikki kelpaa, ja ainahan voi myös jättää kommentoimatta. :D

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kesä 2023 || Kuulumisia!

iltasatu

Särki taivaan