Runoja vieläkin


Tervehdys & upeaa heinäkuuta! 🌸


No nyt on teille pari runoa :) Siis tiedätkö tunteen, kun pitkään aikaan ei ole inspiroitunut oikein mistään MUTTA SITTEN. tulee taas joku idea ja alkaa vaan kirjoittamaan? No, minulle kävi näin ja tässä lopputulos:


/ /


Tiedätkö sä sen?

Se kattoi aina mua

Mä ootan sitä taas

Enkä tiiä jaksanko


Tiedätkö sä miks

se juoksi silloin pois?

Lupas tulla takaisin

Mutta ei oo näkynyt


Pimeässä jossain

se ehkä juoksee nyt

Ja puunoksaan koskee

Muistaa ehkä mun kasvot


Ehken koskaan tiedä miksi

se hiipui täältä pois

Tai miks se vaivaa mieltä

Tuleeko ikinä takas?


//


Kun kerroin joskus


kauan sitten


kuun tuijotuksesta




Kuu katsoi taivaalta


ihan varmasti


se tarkkaili




Nauru hiipi


ylhäältä ja


sisään syöskyin




Kukaan ei uskonut


tarinaan kuun


naurun hipaisun




Mutta nyt se on täällä taas


Kuun ilme pelottaa


Sumun keskeltä tuijottaa


Kommentit

  1. Eräs lukija...7.7.23

    Anteeks et mä en nyt jaksa kommentoida paremmin, mutta tykkäsin. En osaa yhtään sanoo kumpi oli parempi, koska molemmat oli omalla tavallaan ihania ja niin erilaisia 💓

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vilja8.7.23

      Kiitos ja ei haittaa <3 Tärkein että kommentoit :)

      Poista
  2. Ihania! 💚 Mä en osaa sanoa muuta. Sori ku mun kommentit on aina melkein samanlaisia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vilja8.7.23

      Kiiiitos! 💜 Pöh, ei se haittaa :))

      Poista
  3. Mua nää runot ei erityisesti sytyttäneet, mutta ofc mä pidän näistä silti - sun tekstejä on vaikee olla ihailematta Viili <33
    Ps. Tossa toisessa runossa lukee "syöskyin", pitäiskö olla "syöksyin" vai onko mun aivot ihan tokkurassa? XP

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja ihana ulkoasu jälleen ⁠♡⁠‿⁠♡

      Poista
    2. Vilja8.7.23

      Kiitos, mä ymmärrän kyllä <3 SYÖSKYIN. Mitä vitsiä... öö joo, korjaan jossain vaiheessa :D Ja kiitos myös ulkoasukehuista <3

      Poista
  4. Tuo eka oli mun mielestä jotenkin hyvä, mä en edes jaksanut keksiä, mitä kaikki lauseet siinä tarkoitti, mutta silti siinä oli rytmi ja se toimi. Toinenkin oli hyvä, mutta ei niin hyvä - siinä oli ehkä parempi idea kuin toteutus, en mä tiedä, mutta ei sekään silti huono ollut. 💙💙

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vilja9.7.23

      Kiitos 💙 Joo, mä oon melkeinpä täysin samaa mieltä näistä :))

      Poista
  5. Olivia24.8.23

    "Tiedätkö sä miks / se juoksi silloin pois?" tossa ekassa ohjaa vähän siihen suuntaan, et kertoja tietäisi, mihin tää joku tyyppi on lähtenyt, mut lopussa käy ilmi, ettei se tiedäkään, ja se on vähän hämmentävää ja joo. Ihan hyvä silti.

    Toka taas kuulostaa siltä, et se kertoo jonkun harhaisen ihmisen kuvitelmista, ja se toimii ainakin siitä näkökulmasta tosi kivasti. Näistä kahdesta mun suosikki!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Hei, kommentoi ihmeessä – se tekee aina hyvän mielen oli kommentti sitten positiivinen tai negatiivinen. Jeps, negatiivista palautetta saa myös tietysti antaa, mutta toivon, että se ilmaistaisiin sitten asiallisesti ;) Kommenttejahan on tosi monenlaisia; ei pelkästään positiivisia tai negatiivisia. Se voi olla ihan vaan joku yksi sana, tai sitten pitkä, paksun kirjan pituinen kommentti, jossa kerrotaan kaikki mahdollinen tekstistä. ;) Kaikki kelpaa, ja ainahan voi myös jättää kommentoimatta. :D

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kesä 2023 || Kuulumisia!

iltasatu

Särki taivaan