Tästä maailmasta

Heipäivää :)


Mä kirjoitin eilen tällaisen säetekstin, josta mulla ei ole mitään sanottavaa. Joten en tiedä miksi kirjoitan alkuhöpinöitä 😅


No joo, on mulla asiaakin. Eli mulla on paljon postauksia tekeillä; Musiikkimajaan, kesäkuulumispostaus, pari outoa tekstinpätkää... Mutta niitä pitää vielä oikolukea ja muokata, ja osa on myös keskeneräisiä. Mitä te haluaisitte lukea seuraavaksi? Mä kysyn teiltä, niin ei tarvitse itse päättää, hah :D


No mutta nauttikaa! <3



Tästä maailmasta
Se avaa joka päivä uuden levyn suklaata

Se on sanonut

että suklaa

on ihmiskunnan paras keksintö

Sehän on opetellut puhumaan suomeakin

Sille se ei ollut vaikeaa

Kesti vain

pari päivää

ja se jo lausuikin oikein


Sen suuret silmät kääntyy aina tänne

Se osaa hymyillä epäinhimillisen kivasti

Kun se ekan kerran maistoi suklaata

se teki sen mun toimesta

(ainahan nyt pitää suklaarasia ostaa)

Ja sen hymy oli upottava kuin valtameri

Ja sieltä valtamerestä oli vaikea nousta

Mä taistelin hyökyaaltoja vastaan

mutta nauroin samalla


Mutta kun SE nauroi, koko maailma kääntyi katsomaan

Siltä musta tuntui, koska

se

kuulosti

ihanalta


Mä oon

jokaista sydänjuurtani myöten

aivan umpirakastunut

ja koko ajan pyrin vaan sen lähelle

Mun ei koskaan tee mieli nousta siitä valtamerestä

Eikä koskaan tarvikaan


Ellei se palaa kotiin

Täältä kauas pois

Jolloin ne mun sydänjuuret

särkyisi pieniksi palasiksi ja rikkoisi

lopulta koko sydämen

pään

kehon


Tässä nimittäin on eräs suuri ongelma


Se ei ole tästä maailmasta


Kommentit

  1. Omg upea teksti rakastan 🩵
    Ja btw, jo ekassa säkeistössä mä jotenkin arvasin ettei "se" oo ihminen :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vilja27.7.23

      Kiitos ihana <3 Haha, se on aika ilmiselvää :D

      Poista
  2. Mä umpirakastuin tähän tekstiin :) Liian ihana 🩷🩷 Jokainen säe on vaan niin täydellinen ja mä rakastan sun tyyliä kirjottaa säetekstejä. Mut joo tää on ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vilja27.7.23

      Ääää, kiitos Linnea <33 Ihana kommentti :)

      Poista
  3. Ihana, tämä on vaan niin ihana. 💜 Minusta tämän tekstin idea on hauska. :D Jokainen säe on vaan niin täydellinen. 💜 En osaa sanoa mitään muuta järkevää, kuin ihana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vilja27.7.23

      Kiitoos <3 Ei tarvi sanoa mitään järkevää, ihana riittää oikein hyvin :D <3

      Poista
  4. Uu vau. Tässä oli ideaa, se oli muotoiltu hyvin ja loppu jotenkin.. ehkä vähän riemastutti, ja yllätti mut ainakin vähän. :D Ei sellainen tosi ihmeellinen, jonka muistaisin pitkän ajan päästä, mutta tykkäsin silti tosi paljon 💙

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vilja3.8.23

      Kiitos <33 Ihanaa että tykkäsit :)

      Poista
  5. Olivia24.8.23

    BRUH MÄ LUULIN KOKO AJAN ET SE ON VAAN MUUTTANUT SUOMEEN JOSTAIN TOSI KÖYHÄSTÄ MAASTA. Okei, siis. Tää ois toiminut ihan loistavan hyvin ihmisestä, mut jos kyseessä ei oo ihminen, sit tästä kyllä puuttuu paljon. Tärkeimpänä ehkä, mitkä on sen ja ihmisten eroavaisuudet ja HALUAAKO se palata. Mut tätä oli silti sairaan hauska lukea :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vilja24.8.23

      Okeiiiiii. Juu ymmärrän suurin piirtein mitä sä tarkoitat 💫

      Poista

Lähetä kommentti

Hei, kommentoi ihmeessä – se tekee aina hyvän mielen oli kommentti sitten positiivinen tai negatiivinen. Jeps, negatiivista palautetta saa myös tietysti antaa, mutta toivon, että se ilmaistaisiin sitten asiallisesti ;) Kommenttejahan on tosi monenlaisia; ei pelkästään positiivisia tai negatiivisia. Se voi olla ihan vaan joku yksi sana, tai sitten pitkä, paksun kirjan pituinen kommentti, jossa kerrotaan kaikki mahdollinen tekstistä. ;) Kaikki kelpaa, ja ainahan voi myös jättää kommentoimatta. :D

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kesä 2023 || Kuulumisia!

iltasatu

Särki taivaan