Kuulumisia & pohdintoja


Heiii, ihanaa että päätit avata tämän postauksen 💜 JA HEI, nyt on lokakuu – tällä hetkellä mun lempikuukausi :D

Tänään tällainen rento ja ei mikään muutan-maailmaa-postaus, joten ota vaan rento asento ja lukemaan <3 Jos haluat, niin kommentoi sun lempikappale, artisti tai vaikka useampi sellainen :D, Nimittäin musiikki on tällä hetkellä ERITTÄIN pinnassa mulla 👀🎶


***


No, mä oon ollut sairaana aika monta kertaa syksyn aikana: elokuun lopussa tuli eka, sitten viikon päästä mulle tuli aika paha poskiontelotulehdus. No, arvatkaa kuinka kauan se kesti. MELKEIN KOKO SYYSKUUN (pystyin kuitenkin siis olla koulussa). Lokakuussa sitten tulikin heti kivasti uusi flunssa, ja nyt mulla on silmätulehdus. Hienosti meni, vai mitä? :D


Muuten sitten mä oon ollut koulussa, ja totta puhuen se on ärsyttänyt aika paljon: meidän luokalla on yks tyyppi joka raastaa mun hermoja, enkä jaksaisi olla sen kanssa minkäänlaisissa tekemisissä… Kyllä siellä ihan kivaakin on joskus (sosiaalista 😌), ei silleen että olisin koko ajan hirveän ärsyyntynyt, mutta vähän koulussa on ollut ärsyttävää.


No, se onkin saanut sitten nauttimaan tästä vapaa-ajasta; mä oon soitellut kavereille, ollut konsan keikalla, Hurjissa hämyilyissä (älkää huolestuko jos ette tiedä mikä se sellainen on 😂), säveltänyt ja laulanut paljon (joka ei sitten tehnyt mitään hirveän hyvää mun äänelle: seuraavana päivänä mun normi ääni oli kadonnut ja puhe oli sellaista vitsin kihinää)...


Ja sitten mä oon innostunut kaikista näteistä vaatteista ja laittautumisesta (se on ollut mulle suht tärkeää aikaisemminkin) ja kiinnittänyt huomiota omiin vaatteisiini paljon; mulla on nimittäin omanlainen tyyli. Käytän usein vähän retroja vaatteita, leveitä farkkuja ja ihonmyötäisiä kivoja paitoja :) Mä rakastan myös esim. villatakkeja, villapaitoja ja VILLASUKKIA ja sen sellaista :)


Jooh, sellaista. Mä oon myös kuunnellut ihan lähipäivinä tooooosi paljon musiikkia. Tälläkin hetkellä! Mulla on ollut pitkä Genesis-kausi, ja se vaikuttaa jatkuvan vieläkin – myös esimerkiks Tears for Fearsin Everybody Wants To Rule The World on ollut kunnon tehokuuntelussa :D Kate Bush on mun lempiartisti, joten tietysti myös hänen musiikkiaan olen kuunnellut :) Kertokaa mulle teidän lempibiisejä tai -artisteja, niin voin sitten kuunnella niitä! Musiikkia ei koskaan voi olla liikaa <3 :D


JA mä oon tehnyt biisin, johon mä oon todella tyytyväinen. Sen nimi on October Sun – ja arvatkaa mitä :D Mä selailin omaa Valoja & kuvia -sivuja ja “Lokakuun aurinko nousee” -kuva antoi mulle yhtäkkiä hirveän inspiraation; October Sun hypähti suoraan mun päähän :D Jos se minusta on kiinni, niin te kaikki tuutte kuulemaan (mun tietokone ehdottaa: kuolemaan 😭😂) sen joskus >:) Mulla on myös paljon muita biisejä, kuten vaikka semmonen biisi jossa vaan valitetaan liian lämpimästä kesäsäästä. Se on tosi yksinkertainen mutta ihan sama, se on silti hyvä :D Ja kyllä, mä vihaan liian lämmintä säätä ja se on T-Ä-Y-S-I-N kiellettyä syksyllä – siis kuka muka haluaisi mennä vaikka syyskuussa uimaan? 😭


Sitten mä oon miettinyt sitä, kuinka tosi tarinablogi (myös mun blogi) on silleen tosi epäaktiivinen ja ehkä usea meistä on unohtanut vähän tämän blogijutun? Ja mun mielestä siinä ei ole MITÄÄN vikaa. Tai siis, mun mielestä se on ehkä hyvä juttu? Ettei mee koko aikaa siihen. Monin sanoin -blogikin lopetti, mutta hei, se on vaan uusi alku! Mäkin oon itse asiassa harkinnut ekaa kertaa lopettamista, mutta älkää säikähtäkö – mä oon päättänyt jäädä pitämään silti tätä blogia. Aluksi ehkä säikähdin sitä ajatusta: mitä jos mä vaan lopettaisin? Mutta sitten se alkoi tuntua aika vapauttavalta ajatukselta. Mitä jos mä vaan palaisin alkuun? Ehkä se olisi uusi alku, tai sitten tarina jatkuisi samanlaisena mutta vaan ilman blogia. Ehkä mä kohta en enää muistakaan koko VA:ta…


No, mä en tiedä vielä mitä aion tehdä, mutta en ainakaan vielä aio lopettaa. Ja vaikka mä lopettaisin, niin kyllä mä tämän blogin tänne jättäisin. Ja kuka tietää, mä saattaisin vielä julkaistakin jotain! Mutta joo, en mä aio lopettaa. Mä vaan aion jäädä “hiljaiseloon”, joka tarkoittaa sitä että mä julkaisen just silloin kun huvittaa. Koska tauko määrittää sen, ettei voi julkaista mitään, mutta tämä vaihtoehto kuulostaa paljon paremmalta. Seuraava postaus saattaa tulla vaikka helmikuussa, tai sitten jo huomenna :D


Mä oon myös miettinyt, että ehkäpä VA:lla alkaakin uusi aikakausi, joka keskittyy enemmän johonkin muuhun kuin tarinoihin tai näin. Mä en oo koskaan sanonut, että Viljan ajatuksia olis tarinablogi – se on ajatuksia tekstien muodossa tai kuulumisia, musiikkihöpinöitä, kuvia ja kaikkea mitä ikinä tulee päähän.


Jokainen blogi on vähän oma maailmansa, vai mitä? Se on omannäköinen, siitä välittyy juuri se bloggaaja, joka blogia pitää. Mä oon yrittänyt tehdä VA:sta ehkä vähän erilaista ja omanlaistaan blogia, enkä mä aio kokea enää minkäänlaisia paineita tehdä niin kuin muut. Ja tämä ei siis todellakaan tarkoita, että muut tekisi “huonosti”, vaan pelkästään sitä, että muut ei tee niin kuin Viljan ajatusten Vilja tekisi :D Joten jos juuri sinä siellä koet paineita jonkun asian pitämisestä, UNOHDA SE. Ei kannata ottaa paineita muista ihmisistä (tai alieneista 👽), vaan mene juuri niin kuin itse tekee mieli :)


***


Kyllä, tässä oli Viljan Pohdinnat numero 9 238! :D


On ihanaa, että on jo syksy, ja talvi on tulossa kovaa kyytiä <3 :D Jotta tää ei menisi taas jaaritteluksi, niin sanotaan vaikka että hei hei…

Kommentit

  1. Okei, jaan todellakin ton tunteen että blogit on menny vähän hiljaisiks tässä.. TB-yhteisön syyshorros, jos niin voi sanoa:D Mutta ei siinä mitään sinänsä... JA KYLLÄ, LOKAKUU ON AIVAN IHANA ASIA<33 Mulla on kunnon syksyfanivaihe myöskin päällä, ja mäkin olen kuunnellut Everybody Wants To Rule The World-biisiä - sen sä kai tiesitkin, koska mainitsin joskus aiemmin😂🧡

    ps. Luulisin, että osaisit musapelien perusteella arvata mun lempiartistin.. Am i right? (;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vilja7.10.23

      No jep! Mutta kyllä se siitä vielä aktivoituu... toivottavasti... 😅 NIINPÄ. Lokakuu on oikein mukava :) Ja jes hahaa, Everybody Wants To Rule The World on yks parhaista biiseistä :D

      Juu veikkaan ainakin arvaavani 😂

      Poista
  2. Viili mä samaistun puoliksi tähän - mä oon kuunnellu tosi paljon musiikkia lähiaikoina (+5 tuntia päivässä), mä oon ollu kipeenä paljon ja mua ärsyttää mun luokkalainen (tai siis moni heistä) lol :)

    Just niin, sun ei todellakaan tarvii pitää tätä blogia tarinablogina jos ei siltä tunnu :) Siis kaikki kelpaa ainaki mulle

    Mä oon kuunnellut musiikkia niin paljon joka päivä joten arvata saattaa - mun lempikappaleet on vaihtunut entistä tiuhempaan (joka päivä) :P Mä aloitin ainaki kuuntelee Euroviisumusiikkia (TAAS!!) :P

    Ihana postaus ihana Viilinen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vilja7.10.23

      Wau 😂 Ja ihana kuulla että sua ei haittaa (en oo mitenkään ajatellut että ketään niinkään haittaisi mutta kuitenkin 😅) jos julkaisen vähän erilaisia postauksia 💖

      Ja ääh, JEP! Mulle lempikappaleina pysyy aina ne samat 147 kappaletta hotka on mun listalla, ja se lista kasvaa ikuisesti :D

      Kiitos 💜💜

      Poista
    2. Jesss Perho sä pelastit mut siltä epätoivolta että oon ainoa ihminen tässä universumissa joka enään edes kuuntelee Euroviisumusiikkia:DDD

      Poista
    3. Nehän on biisejä niitähän voi kuunnella aina? 😂🤷‍♀️

      Poista
    4. Jep mutta se ns. kausi on vähän mennyt jo joten pidän itteeni vähän höpsönä kun hypetän niitä yhä😂🥲

      Poista
    5. Mä en pidä sua höpsönä koska se on musiikkia ja... joo. 😂

      Poista

Lähetä kommentti

Hei, kommentoi ihmeessä – se tekee aina hyvän mielen oli kommentti sitten positiivinen tai negatiivinen. Jeps, negatiivista palautetta saa myös tietysti antaa, mutta toivon, että se ilmaistaisiin sitten asiallisesti ;) Kommenttejahan on tosi monenlaisia; ei pelkästään positiivisia tai negatiivisia. Se voi olla ihan vaan joku yksi sana, tai sitten pitkä, paksun kirjan pituinen kommentti, jossa kerrotaan kaikki mahdollinen tekstistä. ;) Kaikki kelpaa, ja ainahan voi myös jättää kommentoimatta. :D

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kesä 2023 || Kuulumisia!

iltasatu

Särki taivaan